perjantai 28. maaliskuuta 2014

Ruskeaa raitaa

Olen viettänyt lähes kuuden viikon neulomattoman jakson, koska reuma on taas täällä :( Pikkusomen jänne tulehtui kämmeneen asti ja sitä on nyt hoidettu kortisonipiikein, lääkkein ja täydellisellä levolla. Aivan hirveät vieroitusoireet, kun ei ole oikeasti pystynyt neulomaan kerrostakaan! Minulle neulominen on ihanaa rentoutusta, joten stressitasokin lienee korkeammalla. Energiaa olen sitten purkanut opiskeluun.

No nyt pari päivää taas neulottu ja sain valmiiksi ennen taukoa kesken jääneet sukat. Nämä aloitin, kun olimme helmikuun alkupuolella sopeutumisvalmennuskurssilla.  Tällaiset niistä sitten tuli:


Malli: perussukat koko 44 (64s)
Lanka: Regia Fantastico
Puikot: 3mm
 
Mietin riittääkö lanka miesten sukkiin ja kyllähän se riitti onneksi. Pieni nyssäkkä vielä jäikin. Ennen taukoa kesken jäi myös yhdet lapaset, joten otan ne varmaan sitten seuraavaksi vuoroon. Nyt täytyy vaan olla tosi tarkkana vaan, ettei liikaa innostu neulomaan, vaikka suunnitelmia ois kasapäin mielessä Mulla on vähät huonot kokemukset noista tulehtuneista jännetupista käsissä, sillä kaksi edellistä kertaa on johtaneet leikkauksiin. Nyt otan siis rauhallisesti vähän aikaa :)

2 kommenttia:

  1. Kauniit sukat. On todella kurjaa jos ei pysty sairaana neuvomaan. Minulla onneksi selkävaivat antaa mahdollisuuden virkata. Kauaa en pysty istumaan, mutta hiukan voin virkata tietyssä asennossa, neulominen antaa vielä odottaa itseään...

    VastaaPoista
  2. Jätin sinulle haasteen omaan blogiini (Leenan puutarha). Käy lukemassa ja jos kiinnostuit, vastaa omassa blogissasi.

    VastaaPoista