torstai 8. marraskuuta 2012

Fredrikat

Nämä Fredrika-sukat ihastuttivat minua jo ensinäkemältä, mutta nyt vasta ne pääsivät puikoilleni. Nuo takaosan koukerot ovat vaan niin kiva yksityiskohta! Ihan just mun makuun, kun tykkään piperrellä palmikoita ja muita kuvioita. Nämä sukat eivät vaan jää minulle, sillä neuloin nämä joululahjaksi. Toivottavasti ne ilahduttavat myös saajaansa.






Tähän tuli oikea kuvakavalkadi, kun näitä ei voi esitellä täydellisesti vain yhdestä kuvakulmasta!

Malli: TiiQ:n Fredrika
Lanka: 7 veljestä
Puikot: 3,5mm
Koko: 37/38

Ohje oli taas selkeä ja yksityiskohtainen. Kantapää oli minulle täysin uusi tuttavuus enkä edes tiedä sen nimeä, mutta siitä tuli hyvin istuva ja kaunis. Jouduin vielä varmistukseksi kurkkaamaan noiden lyhennettyjen kerrosten ohjetta netistä, mutta siihenkin oli annettu valmis linkki ohjeessa :) Näiden sukkien neulominen ei ollut todellakaan tylsää, kun koko ajan tapahtui jotain ja uusia juttujakin tuli opittua. Lopputulokseen olen ihan tyytyväinen ja hyvillä mielin voin kääräistä nämä lahjapakettiin!  

8 kommenttia:

  1. Kauniit sukat, onnellinen on se, joka nämä saa lahjaksi!

    VastaaPoista
  2. Kauniit sukat ja erityisesti kantapään kaunis muoto!

    VastaaPoista
  3. Kyllä TiiQ osaa, upeat sukat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, TiiQ:n mallit on kyllä tosi kauniita ja ohjeet selkeästi laadittu. Mulla haaveissa tehdä se yksi Ullassakin ilmestynyt sydänpipo, kunhan ehdin :)

      Poista
  4. Oih! Ei voi kuin huokailla,niin ihanat ovat! Ja värikin ihan lemppari :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat! Kelpaa noilla jonkun kävellä ;)

    VastaaPoista